AKAA-SEURA

25.7.2021 klo 15

Jaakonpäiväjuhla Toijalan Satamassa

Vuoden 2021 Jaakonpäiväjuhla pidetään Toijalan Satamassa, kesäteatterin tiloissa sunnuntaina 25.7. klo 15. Osoite Kangassaarentie 2, Akaa.
Toijalan VPK:n soittokunta esiintyy sekä
Seppo Tammilehto ja Masi Luoma esittävät sunnuntai-iltapäivän ratoksi koko perheen musiikkia. Juhlapuheen pitää Kotiseutuliiton hallituksen puheenjohtaja, rehtori Sampo Suihko. Markku Lapinleimulle luovutetaan Kotiseutuneuvoksen arvonimi. Vuoden Jaakko heittää kylmän kiven Vanajaveteen.
Tilaisuuteen on vapaa pääsy.
Puffetti ja myyntipöytä, arvontaa. Kurisjärven VPK:n paloauto on paikalla ja yleisön tutustuttavissa.
Maksuton kuljetus paikalle Hämeen Turistiauton linja-autolla seuraavasti: Kylmäkoskelta vanhan Vekin kaupan luota 14.15, Viialan taksiaukiolta 14.30 ja Toijalan S-Marketilta 14.45. Paluu päinvastaisessa järjestyksessä tilaisuuden päätyttyä.
Tervetuloa koko perheen voimin!